عرضه مستقیم بادام زمینی شور

عرضه مستقیم بادام زمینی شور توسط نمایندگان برتر فروش آن و تولیدکنندگان واقعی محصول در دسترسی آسان قرار دارد که شما می توانید به راحتی و در کمال اطمینان اقدام به خرید آن نمایید. بادام زمینی شور در بین انواع بادام زمینی ها به دلیل طعم لذت بخش و چسبنده محبوبیت خاصی دارد و اغلب افراد در هنگام خرید ترجیح می دهند بادام زمینی مرغوب از نوع شور آن را تهیه کنند، زیرا علاوه بر طعم لذیذ برای پذیرایی میهمان نیز بسیار مناسب و قابل توجه می باشد‌‌.

عرضه مستقیم بادام زمینی شور

بارزترین ویژگی بادام زمینی درجه یک

بارزترین ویژگی بادام زمینی درجه یک بادام زمینی شور درجه یک همان طور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم برای پذیرایی و همچنین صادرات بسیار مناسب است. زیرا دارای ویژگی های بارزی می باشد که این ویژگی ها سبب ارزش اقتصادی و مصرف بالای آن شده است. در این بخش به طور مختصر بارز ترین ویژگی های بادام زمینی درجه یک را برای شما توضیح می دهیم.

بادام زمینی باکیفیت اغلب دارای دانه های درشت و پوست نازک و خوش طعم هست، عموما از نوع درختان پربار و با دقت بالای کشاورزی تولید می شود و دارای مواد اولیه کاملا ارگانیک و سالم می باشد، طول عمر بیشتری دارد و قابلیت نگهداری در مکان های مختلف را دارا می باشد و با گذشت زمان، به راحتی فاسد یا بد مزه نمی شود‌. این محصول به دلیل درجه کیفیت ارگانیک بوی مطلوب و فواید بالایی دارد.

بادام زمینی شور مرغوب از دسته آجیل هایی است که سایز درشت و ظاهر زیبای آن نیز سبب جلب توجه انسان ها می شود و محصول را پرکیفیت تر و گران تر و خوشمزه تر از سایر بادام زمینی ها نشان می دهد. این خوراکی دارای ارزش غذایی بسیار عالی ای می باشد طوری که از آن در تولید روغن بادام و عصاره بادام نیز استفاده می کنند.

بادام زمینی مسکن بلغم سینه میباشد

بادام زمینی مسکن بلغم سینه میباشد بادام زمینی خالص دارای خواص زیادی است که مهم ترین آن را می توان به درمان بلغم سینه اشاره کرد. خاصیت درمانی این نوع آجیل برای درمان خلط و بلغم آن قدر زیاد است که به راحتی از آن با نام مسکن بلغم سینه یاد می کنند. این محصول حاوی مقدار زیادی اسید فولیک و ویتامین ث و فیبر و ویتامین ب است که این ویتامین ها با هم مسکن درد و بلغم سینه و سرفه هستند.

ویتامین های موجود در بادام زمینی درجه یک با افزایش سیستم ایمنی و مقاومت بدن و تنظیم فشار خون برای درمان بیماری های بلغمی بسیار مفید می باشند و با کنترل دستگاه های مختلف بدن، همه افراد را از آسیب ها و عواملی که باعث ایجاد چنین بیماری هایی می شود حفظ می کنند.

بر اساس مطالعات و تحقیقات فرآوان طب سنتی و پزشکی تغذیه به همه شما توصیه می شود در صورت عدم حساسیت به بادام زمینی شور این محصول خوشمزه و پر خاصیت را روزانه به تعداد ۱۰ تا ۱۵ عدد در وعده های غذایی خود قرار دهید و تا آخر عمر از بروز بیماری های گوارشی و بلغمی در امان بمانید.

سفارش بادام زمینی شور

سفارش بادام زمینی شور سفارش بادام زمینی شور به طریق مستقیم توسط شرکت های تولید کننده و باغداران با سابقه به صورت فله ای، آنلاین و الکترونیکی امکان پذیر است؛ قیمت بادام زمینی ها با توجه به اندازه بادام زمینی، درجه شوری، میزان کیفیت و غیره متفاوت می شود اما گروه تولید کننده ما با قیمت های مختلف و مناسب تر این محصول را عرضه می کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم برای تهیه بادام زمینی درجه یک و مطمئن به خرید مستقیم آن از طریق سایت های مخصوص ایجاد شده توسط موسسه ما اقدام نمایید و بادام زمینی فله ای را با قیمت ارزان تر و تضمینی از فروشندگان مجرب و قابل اعتماد ما خریداری کنید که در صورت نارضایتی از کیفیت محصول نیز قادر می باشید بادام زمینی خریداری شده را باز گردانید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت بادام زمینی عمده در بازار تهران
    2. لیست قیمت گردو کیلویی و فله ای در بازار تهران
    3. چهار مغز تهران مشهد گرگان
    4. فروشنده عمده پسته خام اکبری خندان
129

  1. سلام
    واقعا این کالا رو به چندین نفر معرفی کردم
    از بس زیبا و با دوامه
    خیلی ممنون

  2. سلام‌وقت بخیر
    آیا شما مستقیم و بدون واسطه بادام‌زمینی شور را در اختیار مصرف کننده ها می گذارید؟ با انجام این کار به نظرمقیمت ارزان تری این محصول دارد.

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  3. بادام یکی مغذی مواد خوراکی است که خیلی به سیستم ایمنی بدن کمک می کند این محصولات شما کمک خیلی زیادی به سیستم ایمنی سلامت جامعه می کند تشکر

  4. با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق باشید.

  5. سلام، علاقه زیادی به بادام زمینی شور دارم ولی متأسفانه به دلیل حساسیت وابتلا به فشار خون نمیتونم بخورم، توصیه میکنم کسانی که مشکل من را ندارند حتما از بادام شور این سایت استفاده کنند.

  6. یکی از لذت بخش ترین بادام زمینی شور هست که حتی موقع فیلم دیدن میشه خورد و ازش لذت برد عالیه

  7. سلام بادام زمینی یکی از خشکبار های مناسب برای مصرف خانواده ها و از کیفیت مناسب در تولید داخلی برخوردار است و قابلیت رقابت با انواع خارجی را دارد .

  8. بادام زمینی یکی از مقوی ترین مغزها است در بین آجیل های موجود

  9. از خواص بادام زمینی اینکه پیشگیری می کند از ابتلا به الزایمر،مراقبت از پوست، درمان افسردگی و…

  10. حالا که قیمت اکثر خشکبار مثل پسته بالا رفته به نظرم بهترین گزینه برای جایگزینیش بادوم زمینیه . قیمتش هم مناسبه .

  11. با سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر بابت محصول بادام زمینی شور باکیفیت، لذیذ و خوش طعم، پر خاصیت و ارگانیک و سرشار از مواد مقوی و و پروتٸین و آنتی اکسیدان و چربی های غیر اشباع و انواع ویتامین که با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده می رسانید. فقط لطفا درباره قیمت محصول، نحوه سفارش و ارسال توضیحات بیشتر درج بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه خوب تارا

    • سلام اقای خوش اخلاق
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  12. بادوم زمینی واقعا خوراکیه خوبیه . هم خودشو دوس دارم هم کره بادوم زمینی رو . خیلی باخاصیت و مقویه .

  13. با سلام و درود و عرض ادب خدمت عزیزان در برند تا را که تولید کننده و عرضه کننده بادام زمینی های شور و بسیار خوشمزه هستند بنده مشتری ثابت شما هستم و بسیار رضایت از قیمت و کیفیت محصولات شما دارم خواستم تشکر کنم و اینکه آیا شما بادام شیرین هم دارید؟

    • سلام خانم عزیزی عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  14. سلام به مدیریت گرامی پیرو درخواستی که از مجموعه شما داشتم مشاورین شما با بنده ارتباط گرفتند و توضیحات را دادند.

  15. بادام زمینی با داشتن اسیدهای چرب امگا ۳ موجب تقویت فولیکولهای مو شده و به رشدموها کمک میکند

  16. از مضرات بادام زمینی اینه که میتواند موجب اختلال در تیروئید و تشدید گواتر میشود.

  17. سلام، وقت بخیر برای خرید چک قبول می کنید؟ یا نه فقط اینترنتی فروش دارید؟ فرم رو پر کردم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام وقت بخیر
      در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  18. اگر در مصرف بادام زمینی زیاده روی بشه موجب چاقی میشه
    ولی اگر درست مصرف بشه با کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن همراهه که لاغر کنندس.

  19. اطلاعات مفیدی در سایتتون قرار دادید خیلی عالین
    مرسی ازتون

  20. با سلام و خسته نباشید
    اجناسی ک خریداری کرده بودم به دستم رسیدن همه کیفیتشون عالیه
    سپاسگزارم

  21. سلام
    قبلا خرید داشتم و میخوام دوباره ازتون خرید کنم روش کارتون به صورت قبل هست؟؟

    • سلام وقت خیر
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  22. بادام زمینی خاصیت بسیار زیادی دارد و بسیار خوشمزه است.کیفت محصول از عکس هم قابل تشخیصه

  23. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  24. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  25. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  26. سلام
    از آنجایی که بادام غنی از فیبر است، برای پیشگیری از یبوست بسیار مفید است. البته، هنگام خوردن بادام نوشیدن آب را فراموش نکنید، چرا که آب فرآیند هضم را همانند تأثیر فیبر سرعت می بخشد. مصرف منظم چهار تا پنج عدد بادام در روز می تواند فرایند هاضمه و روده را سالم نگه دارد.

  27. با سلام من بصورت خرد در شهرستان اهر از این محصول را ماهیانه به فروش میرسانم ، شما از بابت خرید یا فروش جزئی با امثال بنده هم همکاری دارید یا خیر؟

    • سلام خانم میری عزیز
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  28. سلام جناب طبق صحبت های قبل منتظر دادن تایم مذاکره با شما هستم لطفا هر چه سریع تر اطلاع رسانی کنید

    • سلام وقت بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  29. سلام و وقت بخیر
    من مدتیست که از مشتریان این مجموعه هستم
    قبل از این با شخص دیگری فعالیت داشت و اتفاقی با این سایت آشنا شدم
    و وظیفه دونستم که بابت قیمت و کیفیت عالیشون ازشون تشکر کنم
    به شما هم پیشنهاد میکنم حتما از محصولات ارزنده این سایت استفاده کنید

  30. به طور کلی باید گفت من واقعا از این محصول راضی بودم
    من بعد از خرید از سایت شما مطمعن شدم که میتونم این محصول رو در بهترین کیفیت ها خریداری کنم.

  31. سلام و وقت بخیر
    بادام زمینی های شما عالی بود و
    ممنون از سایت خوبتون

  32. با سلام از انجایی که بهداشتی بودن محصول برایم اهمیت دارد لطفا از بسته بندی محصول نیز توضیحاتی قرار دهید. با تشکر از راهنمایی شما

  33. با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون. قیمت را نیز قرار دهید

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  34. سلام خداقوت برای ثبت قرارداد لطفا زمان و ومکان جلسه را هماهنگ کنید با تشکر

  35. سلام وقت شما بخیر تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟

    • سلام خانم نعیمی عزیز
      برای پاسخ سوالات در خصوص حجم محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  36. سلام با تشکر از سایتتون که اطلاعات جامع و کاملی از محصول رو در اختیار مشتری قرار می دهد.

  37. همیشه از فروشگاه های سطح شهر خرید میکردم ولی خب سایت شما ثابت کرد که میتونیم با قیمت کمتر خرید کنیم.

  38. سلام بادام زمینی شور رو همینطور که گفته شده اگر به اندازه و مداوم مصرف کنید تاثیر شگفت انگیزی رو مشهاده میکنید مطالب سایت هم بسیار دقیق و علمی بودش ممنون

  39. سلام و وقت بخیر تشکر فراوان از سایت خوبتون از پشتیبانی عالی از بادام زمینی شور درجه یکی که عرضه میکنید و در کل من از مشتری های ثابتتون شدم با یک خرید

  40. سلام وقت بخیر بادام زمینی های شور مجموعه ی تارا بسیار خوش طعم و با کیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون

  41. سلام وقت بخیر بادام زمینی های شور مجموعه ی تارا بسیار خوش طعم و با کیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون

  42. سلام روز بخیر دوست خوب من می خواستم
    در کانال واتساپ خود کاتالووگ شرکت بزارید تا دانلود کنم مرسی متشکرم

    • سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت کاتالوگ لطفا از طریق فرم موجود درسایت با همکاران ما ارتباط بگیرید، همکاران ما برای شما عزیزان ارسال خواهند کرد

  43. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه .
    من خیلی راضی بودم

  44. با سلام و وقت بخیر. خسته نباشید.
    من که فشار خون دارم ، به همین خاطر نمی تونم بادام زمینی شور رو امتحان کنم. اونایی که امتحان کردند بگن چجور بوده. با تشکر

  45. با سلام
    بادام زمینی های شما با نمک ید دار شور شده یا با نمک دریا؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  46. سلام وقت بخیر
    قیمت بادام زمینی شور نسبت به بادام زمینی عادی بیشتر هست ؟
    شما شعبه فروش در مشهد دارید؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتون و اطلاع از قیمت لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  47. باسلام خدمت شما
    میخواستم ببینم میشه شما به توضیحی در مورد نحوه ی ثبت سفارشات خودتون بدین؟

    • سلام وقت بخیر
      برای سفارش محصول به صورت عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  48. سلام اقا خسته نباشید
    نحوه ی ارسالتون چطوریه یا چی بزامپن ارسال میکنین؟پست؟

    • سلام وقت بخیر
      برای سفارش محصول به صورت عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  49. خواص بادام برای مراقبت از پوست به‌خوبی شناخته شده است. معمولا برای ماساژ نوزادان از روغن بادام استفاده می‌شود. شیر بادام به‌خاطر تأثیرات مثبتی که روی پوست دارد، معمولا در بعضی از سوپ‌ها مصرف می‌شود.

  50. برای ارسال این محصولات به سراسر کشور
    آیا بیمه ای در نظر گرفته شده برای محصول
    که اگر اتفاقی افتاد خریدار ضرر نکنه؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  51. با سلام و وقت بخیر. مصرف ۱٫۵ اونس روزانه بادام زمینی ممکن است خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. بادام زمینی ها غذای سالمی هستند و منبع خوب ویتامین ب هستند. ممنون

  52. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه تارا و بابت توزیع و پخش بادام زمینی شور با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. میزان کربوهیدرات موجود در بادام زمینی نسبتا پایین است. در واقع، محتوای کربوهیدرات این مغز تنها ۱۳ تا ۱۶ درصد از وزن آن را تشکیل می‌دهد. کربوهیدرات پایین و پروتئین، چربی و فیبر بالا باعث می‌شود بادام زمینی دارای شاخص گلیسمی پایین باشد که معیاری برای میزان ورود سریع کربوهیدرات‌ها به خون پس از مصرف غذا است.

  53. سلام خدمت شما.بادام زمینی شور رو خیلی دوست دارم عالیه امتحان کنید.

  54. به به بادام زمینی شور قیمت این محصول چنده وکجامیتونم باشما درارتباط باشم؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. بادام زمینی هم برای بزرگسالان مفید و هم بیشتر برای کودکان و من چون دوتا کودک دارم و برای استفاده خودمون مصرف زیادی دارم و بابت بادام هایتان خیالم راحت شده از سایت شما خریداری میکنم و به دیگران هم توصیه میکنم.

  56. سلام میخواستم بدونم در مورد قدمت شرکت چه جوری اطلاعات بدست بیارم و بدونم شرکت شما از کی تاسیس شده و فعالیت مستمر داره تشکر میکنم

  57. بادام زمینی رو خیلی از خانواده ها بهش علاقه دارن و ازش استفاده میکنن شما هم ازش استفاده کنید خیلی مقویه

  58. با سلام و وقت بخیر
    بادام زمینی های شور رو به شخصه میپسندم و مصرف دارم و میخواستم بدونم شما بادوم زمینی کچاپ هم تولید دارین یا خیر

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  59. بادام زمینی خشکبار عالی است . از سایت شما بازدید کردم و خوشم آمد و حتما از شما خرید خواهم کرد ارسال هم دارید ؟

    • سلام وقت بخیر
      برای سفارش محصول به صورت عمده و ارسال محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  60. شما فقط رو محصولات بادام زمینی مشغول به فعالیت هستین؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. سلام و خسته نباشید بادام زمینی با طعم های دیگه هم دارید یا خیر فقط شور اگر دارید میتوان نمونه هایی از ان دید یا خیر ؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  62. سلام یه سوال داشتم آیا به کشور های دیگه هم صادر میکنید؟ یا فقط به صورت داخلی کار میکنید؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  63. اگر این این محصول به صورت عمده و مستقیم خریداری بشه در قیمتش تاثیری داره؟

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  64. سلام، خسته نباشید
    چطور میتونم راجع به نحوه ثبت سفارش و قیمت ازتون اطلاعات بگیرم؟

    • سلام وقت بخیر
      برای سفارش محصول و اطلاعاز قیمت لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  65. لطفا در مورد خرید اینترنتی راهنمایی کنید. من چندین نوع بادام میخاستم

    • سلام خانم ارجمند بزرگوار
      برای پاسخ سوالات در خصوص راهنمایی خرید اینترنتی لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  66. روز بخیر می خواستم بدونم بار من را چطور ترانزیت می کنید و از چه مسیری زودتر کار به دستم می رسد

    • سلام اقای احمدی بزرگوار
      با توجه به درخواست شما در خصوص ترنزیت بارتون لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت باشما عزیزان ارتباط برقرار میکنند .

  67. بسیار محصول مفید و خوش طعمی هستش .
    شور بودنش مثل شور بودن تخمه خیلی به دل میشینه .
    برای سلامت پوست و صورت بسیار مفیده و من خواهرم میخاست لاغر کنه جالب اینه گفتن هرروز ۶-۷تا بادام زمینیه شور بخوره تا کمک کنه به لاغری هیچوقت فکر نمیکردم اینهمه خاصیت داشته باشه و حتی برای رشد مو و کاهش چربیه کبد هم بسیار عالی عمل میکنه.

  68. سلام ممنون بابت مطالب بسیار مفید دقیقا بادام زمینی باکیفیت اغلب دانه های درشت و پوست نازک و خوش طعم هست.
    سپاس

  69. سلام وقت بخیر بادام زمینی شور از جمله آجیل های پرطرفدار و خوشمزه است که به دلیل قیمت مناسب آن هر قشری از مردم به راحتی می تواند آن را تهیه کند کیفیت این نوع بادام زمینی بسیار مرغوب است ممنون از مجموعه خوبتون.

  70. با سلام. ارسال به همه کشور دارید؟ هزینه ارسال به عهده مشتریه؟

    • سلام وقت بخیر برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  71. با سلام. در مورد خرید عمده سوال داشتم. قیمت خرید عمده چنده؟ ارسالتون رایگان؟

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  72. مشکلات کیسه صفرا و درد ناگهانی در سمت راست شکم ممکن است به دلیل مصرف بادام زمینی باشد که در نهایت باید از مصرف آن خودداری کرد.

  73. به خاطر دارا بودن چربی و کالری زیاد، به افراد چاق توصیه می شود ….
    که به اندازه کم ار آن بخورند. بیشتر از ۱ مشت بادام زمینی موجب افزایش وزن می گردد…..

  74. قراردادی که با مشتری های می بندید به چه صورتی است لطفا شرح این را برای من در تلگرام بفرستید تشکر

  75. سلام این بادام زمینی های شور چرا بعضی هاشون به با پوست شور شده؟ اصلا فایده ای نداره و هدر کردن نمک هست، شما از کدوم نوع دارید؟
    به نظر شما این نوع بادام زمینی که با پوست نمکی می شه برای چه کاری استفاده می شه؟

    • سلام جناب آقای خلیلی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  76. سلام ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند در ضمن بادوم هاتونم خیلی خوش طعمه سپاس فراوان از سایت شما

  77. تولید و تجارت با محصول کیفیت و داشتن محصول متنوع کمک به رشد تولید و تجارت محصولات می کند و روشی سود آور برای صادرات است .

  78. سلام و عرض ادب
    سلام بادام زمینی شور بخاطر شوری ک دارن میگن نباید افرادی فشار دارن چیزشور بخورن الان توی این سایت متوجه شدم ک بادام زمینی شور به چ دلیلی افرادی ک فشار دارن می تونن بخورن…ممنون از مطالب بسیار با ارزش و آموزندنتون

  79. سلام و عرض و ادب خدمت تمامی دوستان محترم و دوست داشتنی:

    بادوم زمینی از نظر کیفیت یا قیمت‌هایی که دارن به چندین دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که بادام زمینی شور می‌تواند نمونه از این دسته‌بندی باشد که به خاطر مزه‌ی خوبی که دارد مورد محبوب بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است البته بادوم زمینی تند هم داریم که من قبلاً استفاده کرده‌ام یک محصول درجه یک می‌باشد، اکنون اگر قصدتان خرید شور است از این مجموعه می‌توانید استفاده کنید.

  80. سلام وقت بخیر
    مصرف بادام زمینی شور برای افرادی که فشارخون دارن مضر هست؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  81. سلام وقت بخیر دستتون درد نکنه بادام زمینی هاتون از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند

  82. سلام وقت بخیر
    چجوری می تونیم نمایندگی فروش شما رو در شهر خودمون داشته باشیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام وقتتون بخیر
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  83. سلام روزتون بخیر باشه. یه جا خوندم که بادام زمینی برای پوست و مو خیلی عالی هستش.

  84. با سلام ما که خانوادگی ازتون خرید کردیم و بی نهایت راضی هستید یه چیز خوشمزه با طعم عالی تحویل ما دادید مرسی که منصفید

  85. چیزی که از عید موجب شد تا من شیفته محصولات سایت شما بشم این بود که بادم زمینی ها درشت، تازه، روغنی و بسیار خوشمزه بودند و قیمتی مناسب تر از دیگر فروشگاه ها داشت

  86. سلام. تشکر میکنم از مجموعه خوب بخاطر تنوع و ارگانیک بودن محصولاتشون و تشکر میکنم از ارسال سریع و بسته بندی شیک که داشتن

  87. سلام

    متن مطالعه کردم،برایم جالب بود،اگه عمده خرید کنم تخفیف می دهید?

  88. سلام
    خوشکبار ها خیلی گرون شده ولی بادام زمینی نسبت ب مغز های دیگه قیمتش مناسب تره ب خاطر همین شاید طرفدارانش زیادتر شدن

  89. بادام زمینی شور خیلی خوشمزس مخصوصا موقع فیلم دیدن سرگرمی خوبی داره و از همه مهم تر خاصیتی که برای بدن داره خیلی زیاده حتما استفاده کنید

  90. من بادوم زمینی رو خیلی دوست دارم ولی چند وقته بخاطر افزایش قیمت شدیدش دیگه نمیتونم بخرمش . خیلی زیاد گرون شده .

  91. سلام . برای خرید عمده چطور میتونم اقدام کنم ممنون میشم مشاوره بهم بدین.

  92. بادام زمینی که خودش یه طعم خوشمزه ای داره و در کنارش بادام زمینی وقتی شور باشه خوشمزه تر هم میشه

  93. بادام زمینی دارای خاصیت و ویتامین های بسیار زیادی می باشدو بسیار خوشمزه هم است .کیفت محصول از عکس هم قابل تشخیصه
    قبلا خرید کرده بودم و میخواستمم دوباره ازتون خرید کنم روش کارتون به صورت قبل هست یا عوض شده است؟؟

  94. خشکبار برای رشد بچه ها بسیار مفید و مناسب است. در آینده از این محصول مجدد خرید خواهم کرد و مشتری همیشگی آن هستم.

  95. سلام، بادام زمینی شور درجه یک همان طور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم برای پذیرایی و همچنین صادرات بسیار مناسب است، بادام زمینی شور مرغوب از دسته آجیل هایی است که سایز درشت و ظاهر زیبای آن نیز سبب جلب توجه انسان ها می شود و محصول را پرکیفیت تر و گران تر و خوشمزه تر از سایر بادام زمینی ها نشان می دهد. این خوراکی دارای ارزش غذایی بسیار عالی ای می باشد طوری که از آن در تولید روغن بادام و عصاره بادام نیز استفاده می کنند.

  96. سلام و درود من بادام زمینی را به عنوان یک خورامی مقوی برای بچه هام تهیه میکنم تا ویتامین بدنشون حفظ بشه و همیشه از سایت سفارش میدم بسیار به صرفه است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما